Inhaltsverzeichnis
McDonalds
McDonald’s Taiwan McCafé Gay Coming Out Commercial: Acceptance
Gay McDonald’s ad in France
Starbucks
Starbucks LGBT+ Channel 4 Diversity Award 2019 | Every name’s a story (Extended Version)
At Starbucks, writing your name on a cup and calling it out is a symbol of our warm welcome. It’s a small gesture, but it’s symbolic of what we believe in: Recognition and acceptance, whoever you are, or want to be. We welcome everyone.
Honey Maid
Dieser Spot löste heftige Reaktionen aus
Und hier ist Honey Maids Antwort:
Douwe Egberts
Belgien
Durex
Renault
United Church of Christ
Klassiker!
Hyundai
Der Klassiker!
Wells Fargo
Franklin Graham (Billy Grahams Sohn) gefiel dieser Spot nicht und er verschob sein Geld zu BB&T. Rachel Maddow (msnbc) erklärt, wo er gelandet ist:
Toyota
IKEA
IKEA-Persiflage von UnsolicitedProject:
Anouk (Indien)
Allianz TV-Spot mit Steffi Jones
In a Heartbeat
Andere Youtube Videos
Elliot Page Joins HRCF’s Time to Thrive Conference,
his Coming Out as a lesbian 2014 (Englisch).
Elliot Page outete sich 2020 als trans; wir meinen, dass die damalige Rede sehr bewegend war und deshalb in unserer Sammlung bleiben soll.
Der beste Anti-Homoehe Werbespot(t)
Maxi Gstettenbauer – Ehe für alle!
Der Brüller!
Ruthe.de – Nachrichten – Ehe für alle
Gay Women Will Marry Your Boyfriends (UnsolicitedProject)
Rückblick auf die Abstimmung «Ehe für alle»
UnsolicitedProject
Mit einem Augenzwinkern…